טלאול
צור קשר:
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 03-941-1111
קצת עלינו
משאב אנושי מעולה, טכנולוגיה מתקדמת ופריסה ארצית – זו התשתית עליה נבנתה טלאול ובזכותה היא מובילה את תחום ה Contact Center בישראל מאז הקמתה בשנת 1991.
טלאול מספקת מגוון אדיר של שירותי מיקור חוץ, מיקור פנים וייעוץ ומהווה One stop shop של פתרונות מתקדמים בשיווק ישיר הנתמכים במשאב אנושי מקצועי ותשתיות טכנולוגיות 
ומיחשוביות מתקדמות לאלפי לקוחות: ממשרדים ממשלתיים, דרך רשויות מוניציפליות ועד לחברות המובילות במגזר הפרטי תוך יצירת ערך מוסף ללקוחותיה.
טלאול גאה להיות הבחירה הראשונה והחוזרת של לקוחותיה ועובדיה כבר למעלה מ-25 שנה.
קצת עלינו
חזוןחזון
טלאול חותרת להיות המעסיק המועדף על עובדיה, והבחירה הראשונה והאחרונה שלהם ושל לקוחותיה. טלאול שואפת לספק לעובדים וללקוחות סביבה תומכת של שמחה וחדוות יצירה, תוך הקפדה על הגדרת יעדים איכותיים וכמותיים ועמידה בהם.
הון אנושיהון אנושי
טלאול מעסיקה מעל 2000 נציגים בכל מגוון פעילויות התקשורת הישירה. הנציגים מיומנים ומקצועיים בתחומם, ממוינים בקפידה רבה וזוכים להכשרה בהתאם לדרישות הלקוח ואופי הפעילות. תכנית פיתוח העבודים והמנהלים בטלאול מושתתת על תהליכי הכשרות מקצועיות וחניכות אישיות התורמות לרמה מקצועית גבוהה. טלאול מפעילה 16 אתרים ברחבי הארץ להבטחת עמידה ביעדים כמותיים ואיכותיים. האתרים ממוקמים בפריסה ארצית מקריית שמונה ועד באר שבע.
תפיסת ניהולתפיסת ניהול
תפיסת הניהול הנהוגה בטלאול מושתתת על מספר עקרנות: ייצוגיות, שקיפות ומצוינות המהווים את המענה של טלאול לאתגרים הכרוכים בהפעלת מוקדים טלפוניים. יצירת זהות ארגונית ברורה, ניהול אופטימלי של אלפי עובדים, מתן שירות מצוין ללקוחות קצה ויצירת זהות אינטרסים בין הלקוח לטלאול - מנחים את תפיסת הניהול והם אלו שמובילים את לקוחות החברה ואת טלאול להצלחה.
בקרת איכות וביצועיםבקרת איכות וביצועים
טלאול שמה דגש מיוחד על איכות השירות של המוקדנים ומפעילה צוותי בקרת איכות המלווים את המוקדים באופן שוטף. התוכנית לבחינת הידע והמיומנות המקצועית של הנציגים כוללת בין היתר, הקשבות סמויות, הקשבות כתף אל כתף והקשבות לשיחות מוקלטות, הערכות עובדים תקופתיות, שימוש בסוכנים סמויים, העברת תדריכים יומיים, מבחני ידע חודשיים, הכשרות וסדנאות לשיפור איכות.
ניהול סיכוניםניהול סיכונים
לטלאול תכנית ניהול סיכונים סדורה הכוללת בין היתר, מיפוי בעיות אפשריות, הגדרת תכניות מנע עבורן ופיתוח תגובות למשברים פוטנציאלים. צוות ייעודי הממונה על ניהול הסיכונים מלווה את המוקד כבר משלב הקמת הפרויקט. ההיערכות הקפדנית מבטיחה הימנעות מכשלים וטיפול בבעיות על הצד הטוב ביותר.
תפעול המוקדתפעול המוקד
פרוצדורות ברורות, ניהול הידע ובקרה – על שלושת אדנים אלה נבנים המוקדים הטלפוניים של טלאול. כל הפעילות מנוהלת, מדודה ומפוקחת מתוך חתירה להתייעלות בלתי פוסקת. שנים של פעילות ענפה בתחום באות לידי ביטוי במערך נהלים מסודר המחייב את כל מוקדי טלאול. הפרוצדורות במערך מכסות קשת רחבה של נושאים, מניהול כח אדם, דרך תפעול משמרת ועד הובלת ישיבות. בנוסף, לכל מוקד פותח והותאם סט נהלים ייחודי הרלוונטי לתחום פעילותו.
צוות
הכירו את הצוות
הנהלת החברה
  • תמונה של רמי ערוסי
    רמי ערוסי
    מנכ"ל משותף
    רמי ערוסי
    צור איתי קשר
    054-5402044
  • תמונה של קרני קפלן
    קרני קפלן
    מנכ"ל משותף
    קרני קפלן
    צור איתי קשר
    054-7467807
  • תמונה של קרן לקח
    קרן לקח
    סמנכ"ל חטיבת ראשון לציון
    קרן לקח
    צור איתי קשר
    054-5277898
  • תמונה של אפרת אילני
    אפרת אילני
    סמנכ"ל חטיבת צפון
    אפרת אילני
    צור איתי קשר
    054-8019184
  • תמונה של דיקלה שמש
    דיקלה שמש
    סמנכ"ל חטיבת Insourcing
    דיקלה שמש
    צור איתי קשר
    054-4455655
  • תמונה של שולי פינקלשטיין
    שולי פינקלשטיין
    סמנכ"ל כספים
    שולי פינקלשטיין
    צור איתי קשר
    052-5906060
  • תמונה של שגיא יוסף
    שגיא יוסף
    סמנכ"ל מערכות מידע
    שגיא יוסף
    צור איתי קשר
    054-4863332
  • תמונה של נתלי גבורה
    נתלי גבורה
    מנהלת משאבי אנוש
    נתלי גבורה
    צור איתי קשר
    03-9411124