טלאופיס
טלאופיס מבית טלאול הינה המובילה בישראל בתחום שירותי המענה הטלפוני אנושי 24/7 ופתרונות ניהול משרד מקיפים .
טלאופיס מעניקה מגוון שירותים המאפשרים ניהול משרד שוטף, חכם וחסכוני ללמעלה מ- 3,000 לקוחות מהמגזר הפרטי, הציבורי, המוניציפאלי והממשלתי.
פתרונות אלה יאפשרו לכם להתמקד בניהול העסק מבלי לדאוג לניהול כוח האדם והתחזוקה הנדרשים על מנת להפעיל מוקד שירות טלפוני ואינטרנטי יעיל ומקצועי ע"י כוח אדם איכותי ומיומן.
החברה עוסקת בשלושה תחומים עיקריים: שירותי ניהול משרד, מוקדי שירות לקוחות ומוצרים מתקדמים.
שירותי ניהול משרד:
מוקד אנושי - פועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע - העונה בשם העסק ומאפשר קבלת פרטי המתקשר לאחר שעות פעילות המשרד או כגיבוי טלפוני לעסק.
שירותי "הודעה שקטה" - הפתרון המושלם לקבלת שיחות בזמן פגישות או במקרה של אי זמינות, שיחות טלפון המתקבלות ומועברות באמצעות מסרון (SMS) ומייל ישירות לנמען.
מוקד זימון תורים / ביקורים – שירות זימון התורים המוביל בישראל מבית טלאופיס
טלאופיס מאפשרת קביעת תורים באמצעות מערכת אינטרנטית המציעה שירות המיועד לעסקים קטנים, קליניקות ועצמאיים, לדוגמא: רופאים, מטפלים, יועצים, מורי נהיגה, מעצבי שיער ועוד.
במסגרת השירות המוקד מנהל עבורכם את קביעת התורים 24/7 תוך סנכרון עם יומן הפגישות.
היתרונות: הגברת השרותיות וחיסכון בכמות השיחות למוקד על ידי קביעת תורים עצמאית על ידי המטופלים. המערכת פועלת און ליין ולכן נגישה ומעודכנת.
מוקדי שירות לקוחות:
הפעלת מוקד חירום - תפקידו לטפל בניהול משברים ולספק מענה מהיר לגוף הנקלע למשבר המעורר הד תקשורתי חזק.
מוקד תמיכה בקמפיין פרסומי - מוקד העונה בשם העסק ומאפשר קבלת פרטי המתקשר כגיבוי טלפוני בשעות השיא לקמפיינים פרסומיים ומבצעי מכירות.
במסגרת המוקד ניתן למסור פרטים, לקבל מידע ולהפעיל מוקדי הזמנות.
מוקד שירותים עירוניים - הפעלת מוקדי 106 עבור עיריות ורשויות מקומיות המעניק טיפול בפניות התושבים, תיעוד הפניות, הפעלה והקפצה של כוננים, טיפול בפניות עד לסגירתן מול התושב ומול הרשות.
מוקד תנועת רכבים -"איך אני נוהג"- מוקד טלפוני ייעודי המעביר תגובות אודות אופי הנהיגה של נהגים הנוהגים ברכבי חברה והעברת האינפורמציה באופן שוטף לקצין הבטיחות בארגון. קראו עוד על נוהל 6.
מוקד שירות תמיכה – Help Desk- צוות מיומן ומקצועי בתמיכה באתרי אינטרנט ובמוצרי חומרה טכנולוגיים המעניק שירות רב ערוצי לתמיכה, הכולל: צ'ט און-ליין, דואר אלקטרוני ותמיכה בטלפון או בכתב על ידי נציג אנושי.
מוצרים מתקדמים:
שירותי מזכירות אינטראקטיביים - שירות ייחודי המאפשר ללקוח לרכוש בנק שעות לצורך טיפול בנושאים אדמיניסטרטיביים כגון: ניהול יומן פגישות אישי, מענה ללקוחות, פניה ללקוחות ו/או לספקים, שליחת מידע בדואר אלקטרוני, ניהול מעקב חייבים וניהול שיחות מולם. טיפול בנושאים רגישים אשר למנהל לא נוח להשתמש בצוותו האורגני עבורם.
דיגיטל 360 - מענה שירות לקוחות ויצירת לידים בכל הזירות הדיגיטליות המתקדמות באמצעות נציג אנושי.
שירותים נוספים בטלאופיס:
טלמרקטינג
קביעת פגישות
טיוב לידים
היכנסו לאתר טלאופיס מענה אנושי והתרשמו ממגוון שירותים מקיפים - לחץ כאן